Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

vrijdag 5 juni 2015

Manoir Trois Ponts

Culinair restaurant met vernieuwende Franse Gastronomische keuken. Wat ik hierover kan vinden is dat de chef/eigenaar eerst voor de koninklijke familie gewerkt heeft voor hij voor zichzelf begon. De zaak is over gegaan van vader naar zoon. Rond 2009 kwam ook dit restaurant in Franse handen terecht, en dat deed het bedrijf helaas geen goed. De zaak ging failliet en nieuwe kopers werden niet gevonden.





































3 opmerkingen:

  1. Hello, i am a Belgian urbex and history fan and i’ve saw your photos of the « Manoir 3 ponts » and i just want to know where is it ? I will not degrade this place i just Want to take photos for proof here is my instagram : Sheridan.b14

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi I know this is 2 years later but I’m also a photographer so if you found out the location would you like to share it with me? It looks really cool

      Verwijderen
    2. Hi I know this is 2 years later but I’m also a photographer so if you found out the location would you like to share it with me? It looks really cool

      Verwijderen