Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

donderdag 25 juni 2015

Cristallerie

Goh dit was wel heel apart... want uiteraard zaten we eerst bij de "verkeerde" ingang. Het muurtje over naar beneden was niet zo erg, maar ik moest nog terug naar boven ook. Maar goed, eerst de boel maar verkennen... we konden wel hier en daar naar binnen, maar gek genoeg vond ik nergens de ruimte waar alle anderen foto's gemaakt hadden. Terug de muur op en nog eens rond het gebouw... en dan blijkt dat je gewoon langs het hek naar binnen kan lopen... recht het goeie gebouw in. Ach ja! t is gelukt haha































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten