Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

zaterdag 4 april 2015

Dentaurum

Een bezoekje aan de Tandarts.... Ik was toch wel heel erg blij dat ik deze keer niet in die stoel hoefde.
Aardig optrekje had meneer de tandarts ook!



































2 opmerkingen:

  1. echt een geweldig huis! ik weet dit zijn! ergens in temse, ik was er nog onlangs maar ik ben in de nacht gegaan haha :p we hebben een erge schok gekregen, want toen we de praktijk binnenkwamen zagen we overal rode vloeistof (onze eerste gedachte was natuurlijk bloed) maar we vermoedden achteraf dat het gewoon ontsmettingsmiddel was en dat er iemand waarschijnlijk een fotoshoot heeft gehouden, maar dan nog... het blijft echt een schok, zie je bij die foto van die kachel dat gat in de muur? haha een paar maanden geleden stond daar iets ingewikkeld in doek en we hebben gekeken of er niks in zat maar het was maar een grote steen, heb je die nergens gezien? haha hoe dan ook echt prachtige fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een verhaal hahahaha, wel gaaf! en thanks :D

    BeantwoordenVerwijderen