Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

maandag 11 mei 2015

Manoir aux Statues

Na een prachtige rit langs het water komen we aan, aan de overkant van Manoir Aux Statues.... Dat er een bruggetje was wist ik... dat het een loopbrug was niet. En de afstand was voor mij veel te ver. Gelukkig vonden we na een tijdje een andere brug, snel er overheen en aan de andere kant weer terug langs het water. Het huis was zo gevonden...wel even schrikken van de bende binnen en het belabberde (tegen)licht, maar toch nog leuke foto's kunnen maken. 't was me zeer aangenaam!














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten