Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

zaterdag 25 april 2015

Villa Vital

Over deze villa was ik van te voren heel erg enthousiast, wilde daar al zolang heen.
Maar wat een schrik toen ik zag in welke toestand het huis verkeerd. Toch wel een heel erg zooitje zeg, Dood- en doodzonde... De foto's die je ziet zijn dan ook echt óm de troep heen gemaakt, en gelukkig waren er nog wel wat leuke hoekjes en gaatjes... Al met al, toch blij dat we geweest zijn!
































1 opmerking:

  1. ziet er weer prachtig uit en oja dat trilplaatje....hoe mordern toendertijd hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen