Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

maandag 11 november 2013

Leersummerveld











































2 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline, Dank voor je berichtje op mijn blog. Heb gisteravond snel ook even jouw blog bekeken en las al snel dat jouw leven de laatste jaren ook niet precies over rozen is gegaan. Ik hoop snel meer tijd te hebben om op mijn gemak verder te snuffelen in jouw schrijfsel. Prachtige natuur en het lijkt door de mooie foto's wel of ik er zelf doorheen ben gewandeld. Hou je hoofd koel en zorg goed voor jezelf. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin, bedankt voor je berichtje! Nee, over rozen gaat het zeker allemaal niet, maar daar zul je vast alles van af weten. Bedankt voor het complimentje... ik kom je snel weer bezoeken. Teek Care, groetjes Jacqueline

      Verwijderen