Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

donderdag 30 april 2015

Huize Vanneste

Deze locatie stond al op mn verlanglijstje voor ik door ziekte een stop heb ingelast. En eindelijk heb ik haar bezocht. Gelukkig was het ondanks de enórme puinhoop nog steeds de moeite waard. Op sommige vloeren ligt de troep 30 centimeter hoog waar je overheen en doorheen moet. Maar mijn dag kon niet meer stuk!












































4 opmerkingen:

  1. Mag ik vragen hoe je deze locatie gevonden hebt? Of heb je hem geruild?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik vragen hoe je deze locatie gevonden hebt? Of heb je hem geruild?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer mooie blog Ik ben na zijn ziekte begonnen met een nieuw toestel re kopen wel niet goed meer mobiel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer mooie blog Ik ben na zijn ziekte begonnen met een nieuw toestel re kopen wel niet goed meer mobiel

    BeantwoordenVerwijderen