Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

dinsdag 17 maart 2015

Farm Paternoster

Zo'n typisch boerderijtje waarvan je aan de buitenkant denkt.... mwahhhh zal nie veel meer zijn...
Eenmaal binnen...... wow!
Ik vraag me altijd een paar dingen af....
Hóe kunnen mensen zo leven.... en wáárom laten ze huis en haard, volledig ingericht, achter?



















































6 opmerkingen:

  1. je kan zo aanschuiven en met de pot mee eten , warm,e voetjes bij de haard krijgen en eeb bed om te slapen ....prachtig weer , de tijd heeft stil gestaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, daar gaat mijn fantasie bij werken. Ik word er ook een beetje triest van. Ik heb net het ouderlijke huis van mijn ouders uitgeruimd, wat je dan al niet tegen komt..... Dus deze foto's doen me wel wat. Er zit vaak een tragedie achter.

    Mar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh spijtig te horen dat je je ouderlijk huis op hebt moeten ruimen, dat spijt me!
      Wat de foto's betreft, ja idd, ik loop altijd rond op zo'n locatie met duizend en één gedachten...

      Verwijderen
  3. Wat prachtig waar staat dit mooie boederijtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Jacqueline!
    Geweldige foto's, ben er gisteren in de avond ook geweest en nog steeds is er veel te zien!
    Verder vroeg ik me nog af welke camera je gebruikt?

    Mvg Steven Ozzie

    BeantwoordenVerwijderen