Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

donderdag 21 augustus 2014

Hoek van Holland 20-08-2014

Gisteravond onverwacht naar Hoek van Holland gereden.
Wat kun je in een uurtje toch veel mooie foto's maken... althans IK vind ze mooi :D
En dat met een geleende camera van zoonlief.

In een uur tijd zoveel verschillende luchten gezien, met enorme contrasten.
Aan de ene kant zonnig, en aan de andere kant de meest prachtige bewolking,
tot regenbuien in de verte aan toe.
Hier kan ik dus intens van genieten.
Ik kan me niet meer herinneren hoe lang het geleden is dat ik zo genoot van een camera.
Op het Strand is ideaal als je niet kan bukken en hurken en zo.

Nou ja, kijk zelf maar waar ik zo van genoot!




































































Helaas op de terugweg in de auto ging het alweer mis.
Ik denk dat deze inspanning te dicht op de vakantie was, teveel van het goeie dus.
Enorm nekpijn in de auto, duizelig en zeer benauwd. 
Thuis nog een film gekeken maar t werd er helaas niet beter op.
Ik hoop dat de 2 antibiotica-kuren die ik afgelopen dinsdag weer gestart ben ook hier weer hun werk gaan doen.
Maar goed, Lyme en Co's loopt nu eenmaal als rode draad door mn leven.
Ooit zal ik wel leren dat een goeie dag niet meteen betekent dat ik bergen kan verzetten.
Ik kan hier verdrietig en boos over blijven maar ik kan ook gewoon naar de foto's kijken,
en zien hoe ik genoten heb... Ik kies dat laatste...
Dit pakken ze me ook niet meer af!!! :D

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto,s meis,die weerkaatsingen zo puur zo mooi.En dan die wolken luchten en de zonnestralen ik hou der van.Dat was zekers genieten dat weet ik zekers xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het zeker monique... puur genieten is dat he. Thxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Verwijderen
  2. Heel mooi ook weer zeze fotos Groetjes Vlinder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig meid...een schitterende foto reeks.
    Die weerspiegelingen van de wolken in de zee...wauwww.
    En ja...van je passie genieten is het mooist wat er is he? Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker diane... die zeldzame keren moet je koesteren he :D gelukkig deden de wolkenluchten goed mee :D xxx

      Verwijderen
  4. zijn weer super, blijft een pracht hobby he

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je moet maar zo denken , dit moment pakt niemand me af en die schitterend momenten die jij fotografeert geniet ik ff van mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook gekeken en omdat ik in het oosten van het land woon en dus de zee echt niet zovaak zie kan ik dus ook zo heerlijk meegenieten..Prachtige luchten,met de zee en de meeuwen..gewoon prachtig
    Gr. Bigmama oet twente

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beetje laat deze reactie, maar ondanks dat het je veel energie heeft gekost zijn de foto's echt prachtig! Mooie luchten, mooie kleuren en prachtige plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen