Welkom

Welkom op mijn Fotografie-Blog. In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflex camera gekocht. Ik vind het heerlijk om te fotograferen, de wereld door mijn lens. Ik fotografeer eigenlijk van alles, van bloemetjes of stranden tot kastelen. M'n echte passie is echter het fotograferen van leegstaande vervallen gebouwen, oftewel Urbex fotografie. Uiteraard met respect voor de locaties die ik betreed... "Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints". Helaas kan ik er door ziektes niet zo vaak op uit als ik zou willen, maar de keren dat we gaan geniet ik voor twee!

zaterdag 4 april 2015

Maison Seule

Maison Seule... Het enige wat ik erover kan vinden is dat het zo'n 3 a 4 jaar zo verlaten erbij ligt.
Wat een heerlijk huisje om in rond te lopen.... maar wat een dráma om daar foto's te maken... Het huisje staat echt overvól en "rustige" foto's maken was niet echt mogelijk. En dan die slaapkamer... Iemand die van vintage houd kan hier lekker bij wegzwijmelen... Uhhh niet echt mijn ding, maar geweldig om te zien! In mijn gedachten woonde hier een lief, klein, oud vrouwtje zonder partner... of de bruine slaapkamer moet voor hem geweest zijn haha




























































2 opmerkingen:

  1. ik denk dat ze zo terug komt alles is werkelijk zo achter gebleven dus... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja bizar he... echt ongelooflijk soms. Hebben ze dan geen kinderen of zo die hun huizen leeghalen of wat dan ook? Kom er verstand voor te kort soms

      Verwijderen